Ανοιχτή επιστολή προς τον βουλευτή Χαλκιδικής της Ν.Δ κύριο Βαγιωνά από την ΕΛΜΕ Χαλκιδικής

 




ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΒΑΓΙΩΝΑ ΓΕΩΡΓΙΟ, ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΤΗΣ Ν.Δ. ΣΤΗ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ


Κύριε Βαγιωνά,

Επιλέξατε τον επικοινωνιακό τρόπο να απαντήσετε στην επιστολή της ΕΛΜΕ Χαλκιδικής, για την απαράδεκτη διαχείριση της πανδημίας από την κυβέρνηση της Ν. Δ. και την επιστροφή των μαθητών στα σχολεία, υπερασπιζόμενος μέχρι κεραίας τις πολιτικές που υιοθετήθηκαν, αγνοώντας τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν στην ελληνική οικογένεια και σε πολίτες που σας εμπιστεύτηκαν με την ψήφο τους.

    Επιλέξατε να απαντήσετε σε μέρος των αιτημάτων που τέθηκαν από το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας ( εκπαιδευτικοί, μαθητές, γονείς ), που θεωρεί τα μέτρα που πάρθηκαν ανεπαρκή έως και επικίνδυνα. Η πλήρης ταύτισή σας με την κυβέρνηση δεν τιμά την άλλη σας ιδιότητα ως γιατρού. Η στάση της ΕΛΜΕ ήταν και είναι πάντα αγωνιστική, διεκδικητική, έντιμη απέναντι στους μαθητές μας και όχι στείρα αντιπολιτευτική, όπως δηλώνετε. Η ανιδιοτέλεια των εκπαιδευτικών και η προσφορά μας αναγνωρίστηκε από όλους, ακόμα και από την κυρία Κεραμέως, από το πρώτο κιόλας κύμα της πανδημίας. Μάλλον όμως στη Ν.Δ. έχετε μνήμη χρυσόψαρου.


Ζητήσαμε και δεν απαντήσατε για τα παρακάτω πολύ σημαντικά

● Δωρεάν Rapid τεστ σε όλους τους μαθητές με κλιμάκια του

ΕΟΔΥ.

● Δωρεάν τεστ σε όλους τους εκπαιδευτικούς χωρίς αποκλεισμούς.

● Δωρεάν PCR σε μαθητές/τριες και εκπαιδευτικούς με

συμπτώματα και σε όλο το λαό.

● Κλείσιμο του τμήματος στα τρία κρούσματα κατάργηση του

απαράδεκτου πρωτόκολλου που προβλέπει την νόσηση του 50% +1 των μαθητών/τριων για να ανασταλεί η λειτουργία ενός τμήματος.

● Κλείσιμο του σχολείου όταν υπάρχουν 10% ενεργά κρούσματα επί

του συνόλου.

● Παροχή, δωρεάν, όλων των μέσων αυξημένης ατομικής

προστασίας (π.χ. μάσκες ΚΝ95) σε όλο το προσωπικό στα σχολεία.

Θεωρούμε ότι αφού δεν απαντήσατε δεν τα θεωρείτε σημαντικά. Δεν θεωρείτε σημαντικό, όπως σας επισημάναμε με δεύτερη επιστολή, ότι οι μαθητές και οι οικογένειες τους σε πολλές περιοχές της Χαλκιδικής δεν έχουν άμεση πρόσβαση σε δημόσιες δομές και χρειάζεται να διανύσουν πολλά χιλιόμετρα για να πραγματοποιήσουν δωρεάν τα τεστ. Σε πολλές περιοχές μάλιστα δεν υπάρχει και τακτική συγκοινωνία που να συνδέει τα χωριά με τις περιοχές που βρίσκονται οι δημόσιες δομές πράγμα που δυσχεραίνει την κατάσταση ακόμη περισσότερο . Παράδειγμα στη βόρεια Χαλκιδική, στην Ιερισσό, δεν υπάρχει δωρεάν επιδημιολογικός έλεγχος αλλά χρειάζεται να διανύσεις 66 χιλιόμετρα για να τον πραγματοποιήσεις δωρεάν στο Κέντρο Υγείας Παλαιοχωρίου. Από την Αρναία το Κέντρο Υγείας απέχει μόνο 5 χιλιόμετρα αλλά πάλι δεν υπάρχει τακτική συγκοινωνία για να μεταβούν οι μαθητές . Έτσι οι οικογένειες αναγκάζονται να βάλουν πάλι το χέρι βαθιά στην τσέπη καταφεύγοντας στον ιδιωτικό τομέα και να επιβαρυνθούν οι ίδιοι το κόστος του επιδημιολογικού ελέγχου. Τα ίδια περίπου συμβαίνουν σε όλες τις περιοχές της Χαλκιδικής.


Κύριε Βαγιωνά, καταλαβαίνουμε όλοι ότι πήρατε θέση.

Πήρατε θέση υπέρ της ιδιωτικοποίησης της υγείας.

Πήρατε θέση υπέρ της φτωχοποίησης του λαού.

Πήρατε θέση υπέρ της διάλυσης του ΕΣΥ.

Πήρατε θέση: τη συκοφάντηση των εκπαιδευτικών στην κοινωνία.

Εμείς πήραμε θέση την οποία αποκρύψατε στην απάντησή σας.


Τα Δημόσια Σχολεία πρέπει να παραμείνουν ανοιχτά με απολύτως ασφαλείς όρους για όλους τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς!







Η απάντηση του Γ. Βαγιωνά στην ΕΛΜΕ Χαλκιδικής για το άνοιγμα και τη λειτουργία των Σχολικών Μονάδων.Ο Γιώργος Βαγιωνάς Βουλευτής Χαλκιδικής ΝΔ, ανέφερε τα παρακάτω:

Ένα καταγγελτικό κείμενο, στο οποίο είναι ευδιάκριτος ο αντιπολιτευτικός λόγος κατά της Κυβέρνησης Μητσοτάκη με έωλες αιτιάσεις αναφορικά με το άνοιγμα και τη λειτουργία των σχολικών μονάδων, έλαβα από την ΕΛΜΕ Χαλκιδικής.Απάντησα στα ζητήματα που έθετε το κείμενο χρησιμοποιώντας ακλόνητα επιχειρήματα υπέρ της επαναλειτουργίας των σχολείων που κανείς δε μπορεί να αμφισβητήσει καθώς είναι τεκμηριωμένα από την επιστημονική Κοινότητα. Απορίας άξιο είναι το γεγονός ότι ενώ το εν λόγω κείμενο υπογράφεται απόεκπαιδευτικούς, δεν εστιάζει σε κανένα σημείο του στο... σημαντικό κοινωνικοποιητικό και παιδαγωγικό έργο του σχολείου.

Αυτή την κρίσιμη ώρα που η χώρα αντιμετωπίζει την πανδημία και η Κυβέρνηση λειτουργεί με σύνεση υπερ όλων των ζητημάτων που απασχολούν τους πολίτες, κείμενα όπως αυτό δεν προάγουν ούτε τον δημόσιο διάλογο, ούτε το κοινωνικό σύμφερον, ούτε την εκπαιδευτική πρόοδο.Διάβασα προσεκτικά το κείμενο που στείλατε. Κατανοώ τον πανικό που σαςδιακατέχει και σας που οδηγεί σε στείρα και μονόπλευρη κριτική στο έργο τηςκυβέρνησης. Κινδυνολογείτε και καταθέτετε έωλες κατηγορίες, εμπλέκετε θέματα που αφορούν έργο διαφορετικών Υπουργείων (Υπουργείου Υγείας και Υπουργείου Παιδείας), απαιτείτε να λυθούν προβλήματα ετών με λόγο καταγγελτικό και χωρίς ουσιαστικά επιχειρήματα. 

Απάντηση πήρατε από τρεις πλευρές:

• Από το έργο της κυβέρνησης (αποφάσεις στηριγμένες σε προτάσεις ειδικών, τήρηση αυστηρού πρωτοκόλλου, ενίσχυση εκπαιδευτικού έργου με πρόσληψη αναπληρωτών και αναπληρωτών τρίμηνης τουλάχιστον διάρκειας) που θα αναλυθεί πιο κάτω

• Από τους Έλληνες γονείς που για μια ακόμη φορά εμπιστεύτηκαν την πολιτική και τις επιλογές της κυβέρνησης και έστειλαν τα παιδιά τους στο σχολείο καθώς δεν υπήρχε μεγάλο ποσοστό απουσιών την πρώτη εβδομάδα επαναλειτουργίας, όπως φανταζόταν η αντιπολίτευση

• Από τη μείωση των κρουσμάτων αλλά και τη συμβολή των test που πραγματοποιήθηκαν από ένα μεγάλο αριθμό μαθητών και εκπαιδευτικών. Χάρη στα test, που έγιναν ακριβώς λόγω της επανέναρξης των σχολείων, αναγνωρίστηκαν κρούσματα που πιθανόν να διασπείρονταν στην κοινότητα. Η κυβέρνηση Μητσοτάκη έχει αντιμετωπίσει το θέμα της πανδημίας που ταλανίζειτην κοινωνία σε παγκόσμια κλίμακα. Συγκεκριμένα έχει προβεί στις παρακάτωενέργειες:

Πραγματοποιήθηκαν 3.445 διορισμοί μονίμων εκπαιδευτικών μετά από μια δεκαετία.Το 2020 μάλιστα ήταν πρώτη φορά που διορίστηκαν μόνιμοι εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής ΠΕ71 και ΠΕ61. Δεν είδα κάποιο σχόλιο για αυτό στην επιστολή σας. Η Κυβέρνηση στηρίζει έμπρακτα την Ειδική Αγωγή. Το 2021 πραγματοποιήθηκαν 16.184 μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών διαφόρων ειδικοτήτων στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Προβλέπονται να πραγματοποιηθούν νέοι διορισμοί μέσα στο 2022.Αναπληρωτές: Η κυβέρνηση Μητσοτάκη γνωρίζει πολύ καλά τις ανάγκες που η πανδημία δημιούργησε στη λειτουργία των σχολικών μονάδων. Σε συνθήκες πρωτοφανείς στην Ελληνική Εκπαίδευση, η κυβέρνηση έχει προβεί σε πολλές αλλαγές για τη στήριξη του έργου των εκπαιδευτικών. Το τρέχον σχολικό έτος εγκρίθηκαν 43.737 προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών. Η α ́ φάση ξεκίνησεήδη από τον Αύγουστο. Πέραν των αναπληρωτών που έχουν προσληφθεί μέχρι τονΔεκέμβριο του 2021 προγραμμάτισε προσλήψεις 4.784 αναπληρωτών. Έχουν ήδη προσληφθεί 1774 και πολύ σύντομα οι υπόλοιποι 3010. 

Ευπαθείς ομάδες: Το προηγούμενο σχολικό έτος που δεν υπήρχε η δυνατότηταεμβολιασμού, δόθηκε η δυνατότητα σε εκπαιδευτικούς που ανήκουν σε ευπαθείςομάδες να λάβουν ειδική άδεια και να παρέχουν τηλεκπαίδευση σε μαθητές ότανυπήρχε ανάγκη. Την τρέχουσα σχολική χρονιά υπάρχει η δυνατότητα δωρεάν εμβολιασμού.

Άνοιγμα σχολείων μετά τις διακοπές των Χριστουγέννων: Οι ευρωπαϊκές χώρες, αξιολογώντας την κατάσταση, προχώρησαν σε άνοιγμα των σχολείων μετά τις διακοπές των Χριστουγέννων, κάποιες από 3/1 και κάποιες, μεταξύ των οποίων και ηΕλλάδα, από 10/1 για λόγους παιδαγωγικούς, ψυχολογικούς, κοινωνικούς καιυγειονομικούς.

Τήρηση αυστηρού πρωτοκόλλου: Στην Ελλάδα ήδη ακολουθείται ένα από τα πιο εντατικά και επιτυχημένα πρωτόκολλα διεθνώς, με αποτέλεσμα κατά τη διάρκεια του φθινοπώρου να μην παρατηρηθεί σημαντική διασπορά του κορωνοϊού στα σχολεία.Το 50+1 το υπέδειξε η αρμόδια Επιτροπή. Η κυβέρνηση γνωρίζει ότι η κατάσταση είναι δυναμική και όχι στατική, γι αυτό, ακολουθώντας τις οδηγίες των ειδικών,προέβη σε τροποποίηση της ΚΥΑ σχετικά με το πρωτόκολλο λειτουργίας των σχολικών μονάδων (ΦΕΚ 7Β ́, 06/01/2022).

Εξασφάλιση των αναγκαίων self test στις σχολικές μονάδες: Το ζήτημα δημιουργήθηκε λόγω της διαχείριση των self test από τις φαρμακαποθήκες.Αναγνωρίστηκε εγκαίρως και κινητοποιήθηκε το ΥΠΑΙΘ, η ΚΕΔΕ και τα στελέχη της Εκπαίδευσης με αποτέλεσμα να μην υπάρχει ούτε ένα παιδί χωρίς self test. Ο καλός συντονισμός και η άψογη συνεργασία των αρμοδίων φορέων λειτούργησε αποτελεσματικά. Έγινε εξαιρετική δουλειά μέσα σε απίστευτα λίγο χρόνο.Προσλήψεις Σχολικών νοσηλευτών έχουν γίνει σύμφωνα με την προβλεπόμενη διαδικασία για να καλυφθούν οι ανάγκες μαθητών που πάσχουν από συγκεκριμένα νοσήματα.

Τέλος καταθέτω την εύλογη απορία μου πώς σε ένα κείμενο που υπογράφεται από εκπαιδευτικούς δεν υπάρχει ούτε μία αναφορά στο σημαντικό κοινωνικοποιητικό και παιδαγωγικό έργο του σχολείου. Το σχολείο αποτελεί τον φυσικό χώρο των παιδιώνκαι προσφέρει ευκαιρίες για μάθηση, για ανάπτυξη της προσωπικότητας παιδιών καιεφήβων, για καλλιέργεια δεξιοτήτων. Εσείς, που ανήκετε στην εκπαιδευτική κοινότητα και εργάζεστε σε σχολικές μονάδες, έπρεπε πάνω από όλα να υπερασπίζεστε με σθένος την επανέναρξη της λειτουργίας τους, κάτι που η κυβέρνηση Μητσοτάκη φροντίζει με ιδιαίτερη επιτυχία.

Γιώργος Βαγιωνάς

Βουλευτής Χαλκιδικής ΝΔ

https://aetoshal.blogspot.com/2022/01/blog-post_25.html?m=1

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια